Metaverse dünyasında marketinq necə olacaq?

Yaxın günlərdə proqram və kodlaşdırma dünyası marketinq üçün vazkeçilməz olacaq.

Rəqəmsal marketinqin daha da vacib olacağı bu dünyada rəqəmsal reklam hər şey olacaq. Keçmişdə baş vermiş çap məhsulları kimi tətbiqlər tamamilə yox olacaq və sahib olduğumuz hər şey vərdişlərimizin dəyişməsi ilə “onlayn” dünyanın virtual reallığında satışa çıxarılacaq. Bu, onlayn metaverse kuponlar, rəqəmsal satışlar, metaverse kampaniyaları və hətta marka ünsiyyəti vasitəsilə hazırlanmış brend strategiyaları deməkdir.

Gələcəkdə bütün “hədəf auditoriya” analizləri də dəyişəcək. Zamanla hətta məhsulların metaverse dünyada bazara çıxarılması qaçınılmaz ola bilər. Onlayn alış-veriş zamanla metaverse alış-verişə çevrilə bilər.

Ən böyük sosial şəbəkə platformalarından biri olan ”Facebook”, adını ”Meta” olaraq yenilədiyi və həm biznes, həm də əyləncə sektorlarını hədəf aldığı metaverse dünyası axtarışındadır.

”Microsoft Teams” metaverse dünyasında öz yerini tutan ilk şirkətdir.

”Roblox” video oyun markası ilə əməkdaşlıq edərək metaverse dünyasına daxil olan ”Nike”, ”Nikeland” mağazasını da əhatə edir ki, burada oyunçular öz avatarları üçün geyim seçə bilirlər.

Oxşar xəbərlər